Uvjeti korištenja

Internetskom trgovinom ULOLA smještenoj na www.ulola.hr upravlja tvrtka ULOLA d.o.o., OIB 53575159503, Ulica Jure Kaštelana 19, 10 000 Zagreb, 01 5619843, ulola@ulola.com. Molimo vas da pročitate opće uvjete poslovanja internetske trgovine ULOLA, jer smatra se da ste svakom transakcijom obavljenom putem naše internetske trgovine upoznati s ovim općim uvjetima te da ste na njih pristali bez ograničenja. Ulola d.o.o. zadržava pravo na bilo kakve izmjene općih uvjeta poslovanja bez posebne najave. Izmjene stupaju na snagu od trenutka objave i obvezujuće su za korisnika. Internetska trgovina otvorena je svaki dan, 24 sata dnevno, no zbog različitih tehničkih razloga poslovanje putem internetske trgovine i pristup trgovini ponekad nije moguć. Ulola d.o.o. zadržava pravo privremene obustave internetske trgovine radi tehničkih podešavanja, također ne preuzima odgovornost za nefunkcioniranje trgovine zbog neznanja uporabe od strane korisnika, posljedica zloupotrebe internetske trgovine, nefunkcioniranje usluge zbog nestanka mreže ili električne energije ili drugih tehničkih poteškoća koje bi mogle ometati uporabu. No, vjerujemo da nećete imati ikakvih problema te da će vam kupnja iz Uloline ponude biti vrlo ugodno iskustvo.

    1. POSTUPAK KUPNJE

GOST ILI REGISTRIRANI KORISNIK

      Narudžbu možete provesti kao registrirani korisnik ili kao gost.

          U slučaju da se odlučite za kupnju kao gost, prilikom svake kupnje morate iznova unositi osobne podatke, dok registracijom štedite vrijeme prilikom kasnijih kupnji te na svojem profilu (Moj račun) možete pregledati i povijest prethodnih narudžbi, a i kasnije koristiti neke od povlastica registriranih korisnika. Prilikom registracije u sustav internetske trgovine dobivate korisničko ime i lozinku koji nedvojbeno određuju i povezuju korisnika s unesenim podacima. Polja označena zvjezdicom su obavezna. Registraciju potvrdite klikom na gumb

      Nastavi

          U slučaju da neko polje ostavite prazno, bit ćete vraćeni na obrazac za registraciju, gdje će biti označeno koji ste podatak zaboravili unijeti ili ste pogriješili. Nakon ispravno unesenih podataka, na sljedećoj će se stranici prikazati poruka kako vam je na unesenu adresu e-pošte poslana poruka s podacima o registraciji. Ako niste primili aktivacijsku e-poštu, provjerite mape Smeće ili Neželjena pošta. U slučaju da se poruka ne nalazi u navedenoj mapi, obavijestite nas e-poštom na:

      ulola@ulola.com

        PREGLED I ODABIR PROIZVODA

            Putem glavnog izbornika na početnoj stranici

        www.ulola.hr

            jednostavno možete pregledati sve naše proizvode: NJEGA TIJELA, NJEGA LICA I RUKU, ULOLA DIABETICA, WEB SHOP. Posebno smo istaknuli proizvode koji su sniženi (odaberite: Web shop – Akcije).

        KOŠARICA

            Odabrani proizvod možete nadodati na svoju listu želja, (označite simbol srca) ili ga odmah spremiti u košaricu.

                U gornjem desnom kutu vidjet ćete svoju oznaku za košaricu: ona vam pomaže pratiti koliko artikala ste odabrali. Prođete li kursorom preko nje, prikazat će vam se popis artikala koje planirate kupiti, ukupni iznos i mogućnost da ZAVRŠITE TRGOVINU.

            MIJENJANJE KOLIČINE I BISANJE

                U svakom trenutku možete proizvoljno mijenjati odabrane proizvode i njihovu količinu: ne želite li neki proizvod, u košarici odaberite oznaku X. Želite li promijeniti količinu, odaberite gumb POGLEDAJTE KOŠARICU. Otvorit će vam se obrazac putem kojeg možete promijeniti željenu količinu, kao i obrisati odabrani proizvod iz košarice, pa ga i vratiti ako želite.

            KORAK DO BESPLATNE DOSTAVE

                Obratite pažnju na iznos odabranih proizvoda, jer iznad 250,00 kn dostava je o našem trošku tj. za vas je dostava besplatna, dok vas inače iznosi 25,00 kn. Dostava vrijedi samo za područje Republike Hrvatske. U nastavku teksta možete doznati više o dostavi.

            UNOS ADRESA

                Adresa na koju želite primiti proizvode i adresa vas kao platitelja mogu se razlikovati. U slučaju da su jednake, samo to označite u sustavu. Pri unosu podataka pazite na njihovu točnost te ispunite sve podatke koji su označeni sa zvjezdicom * jer su obavezni.

            POTVRDA NARUDŽBE:

                Pregledajte narudžbu, odaberite način plaćanja te odaberite gumb NARUČUJEM. Narudžba je poslana na daljnju obradu. Povijest i status narudžbi možete provjeriti biranjem stavke

            Moj račun

                Sve informacije o narudžbi primit ćete i na svoju adresu e-pošte.

             

            • NAČIN PLAĆANJA
              1. Platiti možete pouzećem: plaćete gotovinom prilikom preuzimanja robe od kurirske službe, ali i putem sustava PayWay T-com >debitnim ili kreditnim karticama.

          PLAĆANJE DEBITNOM ILI KREDITNOM KARTICOM

              Omogućujemo plaćanje debitnim i kreditnim karticama:

          American Express®,

            MasterCard®,

              Maestro®,

                Diners i Visa. Odmah nakon uplate debitnom ili kreditnom karticom i provjere podataka, vaša narudžba bit će obrađena i proizvodi poslani na vašu adresu.

                AmericanExpress50   MasterCard50  Maestro50  dc-logo   discover-logo1   Visa50

                IZJAVA O SIGURNOSTI T-Com Pay Way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka – Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između T-Com sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem “vatrozida” (firewalla).


                T-COM PayWay

                T-COM PayWay

                1. CIJENE

                Sve cijene navedene na stranici su maloprodajne i u kunama te u sebi imaju uračunat PDV. Za sve narudžbe vrijede trenutačne cijene. Prilikom kupnje uzet ćemo u obzir cijenu koja vrijedi prilikom potvrde o uplati. Trenutačno vrijede navedene cijene proizvoda koje možemo promijeniti bez prethodne obavijesti. Korisnici internetske trgovine mogu kupovati proizvode po akcijskim cijenama. Različite akcije i promocije bit će posebno istaknute. Isto tako će za svaki proizvod za koji vrijedi akcija ili cijena s popustom bit će jasno određeni uvjeti sudjelovanja u njima.  

                1. ZAŠTITA PODATAKA

                Ulola d.o.o. obavezuje se da će čuvati privatnost i tajnost osobnih podataka svih posjetilaca i kupaca, u skladu sa Zakonom o elektroničkoj trgovini (Narodne novine br. 173/2003 , 67/2008 i 36/2009). Registracijom potvrđujete točnost i potpunost u obrascu navedenih podataka i dajete izričitu suglasnost da Ulola d.o.o. može, u skladu za odredbama Zakona o zaštiti osobnih podataka (NN br. 103/2003 i 118/2006) i Zakona o elektroničkoj trgovini (NN br. br. 173/2003 , 67/2008 i 36/2009), obrađivati osobne podatke naznačene u obrascu za potrebe svojih evidencija i pružanja usluga obavještavanja o novim proizvodima i uslugama. Ulola d.o.o. svoju obavezu čuvanja vaše privatnosti shvaća veoma ozbiljno. Svi djelatnici Ulola d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti. Svi osobni podaci korisnika internetske trgovine povjerljivi su i ni u kojem slučaju neće biti proslijeđeni neovlaštenim osobama. Za zaštitu osobnih podataka odgovoran je i korisnik sam i to tako da se pobrine za sigurnost svojeg korisničkog imena i lozinke te odgovarajuću programsku (antivirusnu) zaštitu svojeg računala.

                1. NARUDŽBE I ODUSTAJANJE OD NARUDŽBE

                S aktivnostima potrebnim za provedbu prihvaćene narudžbe internetska trgovina počet će odmah nakon primitka narudžbe. Narudžba za koju se utvrdi da se pod navedenim uvjetima i podacima kojima internetska trgovina raspolaže ne može provesti, odbija se. Potrošač ne može zahtijevati provedbu takve narudžbe. Predana elektronička narudžba odnosno sklopljeni ugovor o kupnji čuva se u sjedištu tvrtke. Potrošač može pratiti svoje narudžbe na svojem profilu. Trajanje i raskid ugovora (jednostrani raskid ugovora od strane kupca): Ugovor koji Krajnji korisnik sklapa s Ulola d.o.o. za kupoprodaju proizvoda je jednokratan ugovor o kupoprodaji proizvoda koji je konzumiran isporukom robe od strane Ulola d.o.o. te izvršenim plaćanjem od strane Krajnjeg korisnika, u slučaju da ne bude raskinut. Ovi Opći uvjeti poslovanja sastavni su dio Ugovora o kupoprodaji između Ulola d.o.o. i kupca. Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe. Ugovor možete jednostrano raskinuti putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor na trajnom mediju. U slučaju jednostranog raskida ugovora, postupat ćemo prema Zakonu o zaštiti potrošača odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat plaćenog izvršit ćemo vam nakon što nam roba bude vraćena. Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora. Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača dužan snositi izravne troškove povrata robe ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, a ukoliko kupac želi može se obratiti Ulola d.o.o. na info broj 01 / 5619 843 ili mail adresu ulola@ulola.com radi pribavljanja obavijesti o načinu, mogućnostima i uvjetima vraćanja proizvoda od strane Ulola d.o.o. Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom. Slijedom toga Ulola d.o.o. preporuča svojim kupcima:

                • dobro pogledajte karakteristike proizvoda koji su navedeni u ponudi na Internet stranici Ulola prilikom izbora proizvoda,
                • ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati Uloli, jer se u suprotnom smatra da ste preuzeli proizvod s neoštećenom ambalažom,
                • ako je ambalaža neoštećena i preuzeli ste proizvod, pažljivo skinite ambalažu uz što manje oštećivanje jer oštećena ambalaža umanjuje vrijednost proizvoda,
                • pregledajte proizvod jer svako daljnje korištenje proizvoda umanjuje vrijednost proizvoda.

                U slučaju da kupac naruči robu i odbije ju primiti bez razloga (ambalaža nije oštećena), Ulola d.o.o. ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos izravnih troškova povrata proizvoda. Obavijest o statusu vraćenog proizvoda i ostvarenom iznosu povrata kupac će primiti u roku od 10 dana putem e-maila. Povrat novčanih sredstava kupcu bit će odrađen najkasnije u roku od 5 dana od datuma upućivanja obavijesti kupcu. Pravo na jednostrani raskid ugovora Zakonom je isključeno u više slučajeva.

                1. UVJETI DOSTAVE

                Svaki naručeni Ulola proizvod dostavit ćemo unutar 2 do 4 radna dana na željenu adresu dostave (isključivo na području Republike Hrvatske). Dostavu proizvoda možete očekivati radnim danim od 8 do 17 sati . Dostavu će obavljati za to zadužena kurirska služba. Prilikom kupovine molimo vas da ostavite broj telefona ili mobitela kako bi dostavljač mogao nazvati vas i dogovoriti isporuku u slučaju da je adresa pogrešna. Ne zatekne li vas dostavljač na adresi, ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke. Poštarinu plaća kupac u iznosu od 25,00 kuna, u slučaju da je cijena proizvoda manja od 250,00 kn. Kada iznos naručenih proizvoda prelazi cijenu od 250,00 kn, dostava se ne naplaćuje. Trošak dostave je vidljiv na vašoj narudžbi tijekom kupnje kao i na računu kojeg ćete dobiti. U slučaju da robe koju ste naručili nema na zalihi, dogovorit ćemo se s vama o roku dostave.

                1. REKLAMACIJE I POGREŠNA ROBA

                REKLAMACIJE Svi proizvodi se prije dostave pregledavaju i šalju neoštećeni. Vaše ćemo proizvode pažljivo zapakirati u kutiju za dostavu kako bi do vas stigli neoštećeni i u originalnom pakiranju. Primljenu robu odmah pregledajte. Kupac ima pravo da u slučaju mogućeg oštećenja na proizvodu koje je nastalo tijekom transporta odmah vrati dostavljaču. Dakle, ne preuzimajte proizvod. Zajedno s kurirom ispunite reklamacijski zapisnik koji je osnova za rješavanje reklamacije. Na osnovi toga ćemo vam zamijeniti oštećeni proizvod novim. O reklamaciji nas možete obavijestiti na ulola@ulola.hr kako bi predmet što prije bio riješen. Primljenu robu odmah pregledajte. Ako je u poslanom paketu pogrešna roba, kupac o tome najkasnije u roku od 3 dana nakon preuzimanja mora obavijestiti Ulolu na adresu e-pošte ulola@ulola.com. Na osnovi odgovarajuće obavijesti, Ulola internetska trgovina kupcu u najkraćem mogućem roku zamjenjuje proizvod. Nakon primitka vraćenog proizvoda u sjedište tvrtke, kupcu se šalje pravi proizvod.

                1. INTELEKTUALNO VLASNIŠTVO

                Sva prava pridržana. Svi tekstovi, slike, grafike, zvučne datoteke, animacije, videozapisi i njihove izvedenice u Ulola internetskoj trgovini predmet su zaštite autorskih prava i drugog intelektualnog vlasništva. Te predmete nije dopušteno kopirati za komercijalnu upotrebu ili distribuciju, isto tako ih nije dopušteno mijenjati ili iznova objavljivati na drugim internetskim mjestima. To internetsko mjesto može sadržavati i slike za koje je ponuđač dobio pravo na upotrebu, ali su zaštićene autorskim pravima treće strane. Ponuđač ni pod kojim uvjetom nije odgovoran za bilo koje poveznice koje nisu dio tog internetskog mjesta ili bilo koja druga internetska mjesta koja jesu ili nisu povezana s tim internetskim mjestom. Ponuđač odbacuje svu odgovornost za ispravnost bilo kojih podataka koji su na raspolaganju na tim povezanim stranicama i bilo kojih proizvoda ili usluga koje su na raspolaganju na tim internetskim mjestima.

                1. ŽALBE I SPOROVI

                Ponuđač poštuje valjane zakone o zaštiti potrošača. Prigovore, komentare, zahtjeve i izjave korisnici mogu slati putem e-pošte ulola@ulola.com, na broj telefona 01 / 5619 843 ili poštom na adresu ULOLA d.o.o., Jure Kaštelana 19, 10000 Zagreb. Ponuđač se obvezuje da će najkasnije u roku od 5 radnih dana potvrditi kupcu da je primio žalbu i reći mu koliko dugo će se rješavati te ga stalno obavještavati o tijeku postupka. Ponuđač će po svojim najboljim mogućnostima nastojati da se mogući sporovi riješe sporazumno.

                1. KONTAKT

                Ulola d.o.o., Jure Kaštelana 19, 10000 Zagreb, 01/5619843, ulola@ulola.com, www.ulola.hr